Regulamin pracy to wewnętrzny akt prawny, który ustala organizację i porządek w procesie pracy, związane z tym prawa i obowiązki pracodawcy oraz pracowników. Z tekstu dowiesz się, kto ma obowiązek ustalić regulamin pracy, kiedy nie wprowadza się regulaminu pracy, a także jakie postanowienia powinien zawierać regulamin pracy. W tekście znajdziesz również przykładowe zapisy.
Sąd Najwyższy orzekł, że dyrektor, który wykonywał dodatkową pracę pracując w godzinach nadliczbowych, ma prawo do dodatkowego wynagrodzenia. Więcej dowiesz się z tekstu.
Pytanie: Bardzo proszę o wszelkie informacje na temat zatrudnienia pracownika na umowę zlecenia bez wynagrodzenia. Czy należy od takiej umowy odprowadzić zaliczkę na podatek dochodowy? Sprawdź, jaka jest odpowiedź eksperta.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip