pracownik samorządowy

Nagroda jubileuszowa dla pracownika samorządowego

Pytanie:  Jesteśmy zakładem budżetowym i w dniu 30 marca 2011 r. otrzymaliśmy informację o przyznaniu naszemu pracownikowi nagrody jubileuszowej. Wcześniej ten pracownik był pracownikiem urzędu miasta i gminy (burmistrz), a na czas pełnienia tej funkcji był urlopowany z naszego zakładu. Od 15 grudnia 2010 r. został przywrócony do naszego zakładu na stanowisko zajmowane przed urlopem bezpłatnym. tj. na stanowisko dyrektora. Dokumenty dotyczące dyrektorów są w urzędzie miasta i wszelkie informacje o przyznanych świadczeniach otrzymujemy stamtąd. Obecnie pracownik ten miał podpisane porozumienie, w którym określono, że z dniem 31 marca 2011 r. stosunek pracy zostanie rozwiązany na mocy porozumienia stron. Z naszych informacji wynika, że 19 listopada 2007 r. pracownik otrzymał nagrodę jubileuszową za 30 lat pracy. Do nas trafił teraz wniosek o wypłacenie nagrody za 35 lat pracy, ponieważ pracownik w dniu 25 marca 2011 r. złożył w urzędzie miasta i gminy dodatkowe dokumenty potwierdzające 2 lata i 10 miesięcy okres prowadzenia gospodarstwa rolnego. W związku z tym okres przyznania kolejnej nagrody jubileuszowej (tj. za 35 lat pracy) zamiast w 2012 r. został przyspieszony na styczeń 2010 r. Kto ma obowiązek wypłacenia nagrody jubileuszowej? Czy my, jako zakład w którym pracownik był zatrudniony w dniu złożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających okres pracy w gospodarstwie (25 marca 2011 r.) czy urząd miasta, jako pracodawca, do którego pracownik złożył dodatkowy dokument i nabył uprawnienia do nagrody jubileuszowej za 35 lat pracy będąc zatrudniony na stanowisku burmistrza (styczeń 2010 r.).