Pytanie: Pracownikowi zatrudnionemu w niepełnym wymiarze czasu pracy chcielibyśmy na mocy zawartego z pracownikiem porozumienia zmienić wymiar czasu pracy na pełen etat. Czy w związku z zaistniałą sytuacją należy ww. pracownikowi wystawić świadectwo pracy z okresu zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy? Jeśli tak, to co napisać jako przyczyna rozwiązania umowy o pracę (fizycznie nie nastąpiło rozwiązanie umowy o pracę)? Jeśli nie, to czy w przyszłości, wystawiając świadectwo pracy ww. pracownikowi, należy rozgraniczyć okres zatrudnienia w wymiarze niepełnym i w wymiarze pełnym? Sprawdź, jaka jest odpowiedź eksperta.
Pytanie: Jak postąpić w przypadku, gdy nadano nieprawidłowy numer aneksu do istniejącej umowy? Należy go anulować i zawrzeć nowy? Jeżeli jest za późno na zmianę, czy należy sporządzić notatkę, iż nadano niewłaściwy numer, a następnym aneksom nadawać kolejne numery, np. aneks nr 4, dubluje się, a następny aneks ma nosić numer 6, ponieważ jeden z dublujących się aneksów nr 4 powinien mieć numer 5. Sprawdź, jaka jest odpowiedź eksperta.
Pytanie: W jaki sposób poprawić błąd rachunkowy w sumowaniu pozycji bilansu w raporcie biegłego rewidenta z badania sprawozdania finansowego po złożeniu go w sądzie i urzędzie skarbowym? - pyta księgowa z Warszawy.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip