Aktualności
Czasopisma
Porady
Podatki
KSeF
Ordynacja i KKS
Inne podatki i opłaty
VAT z komentarzem
CIT
Akcyza i Cło
PIT
Rachunkowość i Finanse
ESG
Ustawa o rachunkowości z komentarzem
KPiR
Księgi rachunkowe
Analiza finansowa
Sprawozdania finansowe
Kadry i Płace
Sygnaliści
Zmiany w Kodeksie pracy
Podróże służbowe
Zwalnianie
Zatrudnianie
Urlopy i inne zwolnienia
Rozliczanie wynagrodzeń
Dokumentacja pracownicza
Czas pracy
Działalność pracodawcy i pracowników
ZUS
Składki
Dokumentacja ZUS
Świadczenia
Firma
Kontrole w firmie
Pomoc Ukrainie
Rozliczanie pomocy otrzymanej w związku z COVID-19
Windykacja należności
Fundusze unijne i dotacje na rozwój
Zawieszenie i likwidacja
Zakładanie i prowadzenie firmy
Spółki
Spółka z o.o.
Rozliczenia podatkowe
Sektor Publiczny
Rachunkowość budżetowa
Sprawozdawczość budżetowa i finansowa
Finanse publiczne
Podatki w sektorze publicznym
Kadry i płace w jsfp
Środki unijne i dotacje dla jsfp
Zmiany 2025
x
Wyszukaj na stronie:
x
Aktualności
Czasopisma
Porady
Podatki
KSeF
Ordynacja i KKS
Inne podatki i opłaty
VAT z komentarzem
CIT
Akcyza i Cło
PIT
Rachunkowość i Finanse
ESG
Ustawa o rachunkowości z komentarzem
KPiR
Księgi rachunkowe
Analiza finansowa
Sprawozdania finansowe
Kadry i Płace
Sygnaliści
Zmiany w Kodeksie pracy
Podróże służbowe
Zwalnianie
Zatrudnianie
Urlopy i inne zwolnienia
Rozliczanie wynagrodzeń
Dokumentacja pracownicza
Czas pracy
Działalność pracodawcy i pracowników
ZUS
Składki
Dokumentacja ZUS
Świadczenia
Firma
Kontrole w firmie
Pomoc Ukrainie
Rozliczanie pomocy otrzymanej w związku z COVID-19
Windykacja należności
Fundusze unijne i dotacje na rozwój
Zawieszenie i likwidacja
Zakładanie i prowadzenie firmy
Spółki
Spółka z o.o.
Rozliczenia podatkowe
Sektor Publiczny
Rachunkowość budżetowa
Sprawozdawczość budżetowa i finansowa
Finanse publiczne
Podatki w sektorze publicznym
Kadry i płace w jsfp
Środki unijne i dotacje dla jsfp
Zmiany 2025
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
Sklep
x
Wyszukaj na stronie:
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
Sklep
x
Aktualności
Czasopisma
Porady
Podatki
KSeF
Ordynacja i KKS
Inne podatki i opłaty
VAT z komentarzem
CIT
Akcyza i Cło
PIT
Rachunkowość i Finanse
ESG
Ustawa o rachunkowości z komentarzem
KPiR
Księgi rachunkowe
Analiza finansowa
Sprawozdania finansowe
Kadry i Płace
Sygnaliści
Zmiany w Kodeksie pracy
Podróże służbowe
Zwalnianie
Zatrudnianie
Urlopy i inne zwolnienia
Rozliczanie wynagrodzeń
Dokumentacja pracownicza
Czas pracy
Działalność pracodawcy i pracowników
ZUS
Składki
Dokumentacja ZUS
Świadczenia
Firma
Kontrole w firmie
Pomoc Ukrainie
Rozliczanie pomocy otrzymanej w związku z COVID-19
Windykacja należności
Fundusze unijne i dotacje na rozwój
Zawieszenie i likwidacja
Zakładanie i prowadzenie firmy
Spółki
Spółka z o.o.
Rozliczenia podatkowe
Sektor Publiczny
Rachunkowość budżetowa
Sprawozdawczość budżetowa i finansowa
Finanse publiczne
Podatki w sektorze publicznym
Kadry i płace w jsfp
Środki unijne i dotacje dla jsfp
Zmiany 2025
Kalkulatory
E-szkolenia
Podcasty
Druki
Ebooki i ściągi
Akty prawne z LEGE
Wskaźniki
Orzeczenia i interpretacje
Błędy księgowe
Zadaj pytanie
x
Wyszukaj na stronie:
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
Sklep
x
Aktualności
Czasopisma
Porady
Podatki
KSeF
Ordynacja i KKS
Inne podatki i opłaty
VAT z komentarzem
CIT
Akcyza i Cło
PIT
Rachunkowość i Finanse
ESG
Ustawa o rachunkowości z komentarzem
KPiR
Księgi rachunkowe
Analiza finansowa
Sprawozdania finansowe
Kadry i Płace
Sygnaliści
Zmiany w Kodeksie pracy
Podróże służbowe
Zwalnianie
Zatrudnianie
Urlopy i inne zwolnienia
Rozliczanie wynagrodzeń
Dokumentacja pracownicza
Czas pracy
Działalność pracodawcy i pracowników
ZUS
Składki
Dokumentacja ZUS
Świadczenia
Firma
Kontrole w firmie
Pomoc Ukrainie
Rozliczanie pomocy otrzymanej w związku z COVID-19
Windykacja należności
Fundusze unijne i dotacje na rozwój
Zawieszenie i likwidacja
Zakładanie i prowadzenie firmy
Spółki
Spółka z o.o.
Rozliczenia podatkowe
Sektor Publiczny
Rachunkowość budżetowa
Sprawozdawczość budżetowa i finansowa
Finanse publiczne
Podatki w sektorze publicznym
Kadry i płace w jsfp
Środki unijne i dotacje dla jsfp
Zmiany 2025
Strona główna
Słowa kluczowe
spółka
spółka
Plan nagradzania pracowników spółki
Pytanie:
Dlaczego warto stworzyć w spółce plan nagradzania? Czym się kierować, przy jego tworzeniu?
Ewa Prędka
25 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Sposoby motywowania pracowników spółki - zalety i wady
Pytanie:
Czym motywować zatrudnionych w spółce pracowników? Jakie sposoby motywowania są najskuteczniejsze?
Ewa Prędka
25 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Profil kandydata do pracy - jak go stworzyć, aby znaleźć dla spółki najlepszych pracowników?
Pytanie:
Szukam kilka osób na różne stanowiska w spółce. Jak stworzyć profil kandydata do pracy?
Ewa Prędka
25 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Rozmowa oceniająca z handlowcem spółki - jak ją skutecznie przeprowadzić?
Pytanie:
Wkrótce będę przeprowadzać rozmowy oceniające zatrudnionych w spółce handlowców. Jak przygotować się do tego, by rozmowa oceniająca nie była stresująca, ale służyła podniesieniu kompetencji i efektywności pracy moich podwładnych?
Ewa Prędka
25 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Delegowanie zadań i odpowiedzialności w spółce
Pytanie:
Od roku zarządzam w spółce grupą handlowców. Zlecam im różne zadania do realizacji. Czasem, gdy obserwuję efekty ich działań, mam wrażenie, że nie do końca zrozumieli, o co mi chodzi, lub nie angażują się w ich realizację tak, jak bym chciał. Jak jasno określić im moje wymagania, a jednocześnie zadbać o to, by się w nie zaangażowali?
Mirosław Smoczyński
25 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Plan zatrudnienia w spółce - jak go przygotować?
Pytanie:
Jakie są korzyści z posiadania planu zatrudnienia w spółce? Jak stworzyć taki plan? Czym się kierować?
Ewa Prędka
25 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Motywowanie handlowców spółki - poziomy zaangażowania
Pytanie:
Pewnie jak każdy menedżer zastanawiam się, jak motywować zatrudnionych w spółce handlowców. Realnie rynek stał się trudny, więc motywacja handlowców spada. Budżet na motywowanie pracowników został zmniejszony, premie są znikome i nieregularne - wiadomo, cięcia w kryzysie. Na co w takiej sytuacji zwrócić uwagę? Według jakiego klucza motywować handlowców?
Mirosław Smoczyński
25 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Szkolenia w spółce - instruktaż w Call center
Pytanie:
Kilkuosobowy zespół Call Center, którym zarządzam, będzie powiększony o kilku pracowników. Moim zadaniem będzie wdrożenie ich do pracy w spółce. Pamiętam, że poprzednie wdrożenie zajęło mi dużo czasu. Niestety, nie mogę na nikogo tego zadania scedować. Jak skutecznie poprowadzić takie szkolenie, tak abym nie musiał potem dziesięć razy powtarzać tego samego?
Mirosław Smoczyński
25 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Jak znaleźć do spółki najlepszego pracownika?
Pytanie:
Moje doświadczenie jest takie, że znalezienie właściwego kandydata do pracy w spółce przysparza wielu problemów i nie jest wcale łatwe. Zależy mi na tym, aby znaleźć najlepszych kandydatów, dzięki którym będzie możliwa realizacja celów spółki. Proszę o wskazówki, jak to zrobić.
Ewa Prędka
25 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Kontakt z klientem spółki - jak się przygotować, aby łatwiej przeprowadzić rozmowy sprzedażowe?
Pytanie:
Zauważyłem, że handlowcy mojej spółki bardzo często pracują z nowymi klientami bez uprzedniego przygotowania. Nie gromadzą też informacji o stałych klientach, o zwyczajach i wydarzeniach dziejących się w obsługiwanych firmach. W jaki sposób powinni się przygotowywać do spotkań z klientem?
Faustyna Guzowska
25 lipca 2010 r.
Negocjacje
Negocjacje handlowe w spółce - presja czasu
Pytanie:
Gdy prowadzimy rozmowy handlowe, często spotykamy się na wstępie ze strony klienta spółki z presją czasu. Nierzadko słyszę: ,,Niestety, nie mam zbyt wiele czasu na rozmowę, więc proszę jak najszybciej przekazać mi tylko najważniejsze informacje z pana oferty”. Sytuacja jest frustrująca. Zresztą gdy zaczynam mówić szybko, to mam wrażenie, że klient nie słucha mnie uważnie. Jak prowadzić rozmowę w takiej sytuacji?
Mirosław Smoczyński
25 lipca 2010 r.
Negocjacje
Negocjacje w spółce - jak wyjść z impasu?
Pytanie:
Jestem w trakcie trudnych rozmów handlowych dotyczących kontraktu rocznego. Dotychczasowe negocjacje doprowadziły nas do jednoznacznego określenia naszych stanowisk, które niestety są w dużej rozbieżności. Obawiam się kolejnego spotkania, aby rozmowa nie skończyła się kłótnią. Jak prowadzić rozmowy w takiej sytuacji, aby zmniejszyć ryzyko zerwania współpracy przez kontrahenta spółki?
Mirosław Smoczyński
25 lipca 2010 r.
Negocjacje
Kontrakt spółki z kontrahentem - jak egzekwować jego realizację?
Pytanie:
W najbliższym czasie czeka mnie kilka spotkań z klientami spółki, którzy nie w pełni wywiązali się z ustaleń kontraktowych. Trochę się obawiam tych rozmów, ponieważ nie chcę zaburzyć dalszej współpracy, jednak nie mogę też pominąć tego, że klient nie wywiązał się z ustaleń. Jak rozmawiać z kontrahentem o tym, że się nie wywiązuje z ustaleń, jednocześnie unikając ryzyka zaburzenia dalszej współpracy?
Mirosław Smoczyński
25 lipca 2010 r.
Negocjacje
Negocjacje w spółce - jak skutecznie się targować?
Pytanie:
Od niedawna prowadzę rozmowy handlowe dotyczące rocznych warunków współpracy z klientami spółki. W efekcie znacznie wzrosła liczba obszarów do uzgodnienia, a kontrahenci próbują w każdym z nich uzyskać dodatkowe profity. Czy jest jakiś prosty sposób radzenia sobie w sytuacji, gdy kontrakt właściwie już jest domykany, jednak klient wynajduje ciągle niekończące się dodatkowe życzenia?
Mirosław Smoczyński
25 lipca 2010 r.
Negocjacje
Mediacja - skuteczny sposób na zakończeniu długotrwałego sporu spółki z klientem
Pytanie:
Od kilku miesięcy trwa spór spółki z jednym z klientów. Problemem okazała się dość duża dostawa, która wg klienta nie zawierała wszystkich produktów. Naszym zdaniem z kolei dostawa była zrealizowana poprawnie, zgodnie z dokumentami, choć rzeczywiście nie zawierała pakietów promocyjnych, które podobno obiecał nasz handlowiec (ustalenia słowne). Klient czuje się oszukany i poinformował nas, że wniesie nawet sprawę do sądu! My chcemy uniknąć sporu i odzyskać zaufanie klienta. Dodam, że już próbowaliśmy rozmawiać z klientem w celu załagodzenia sytuacji. Niestety, klient się uparł i nie zgadza się na żadne z rozwiązań. Co możemy zrobić w tej sprawie?
Faustyna Guzowska
25 lipca 2010 r.
Negocjacje
« pierwsza
«
9
10
11
12
13
»
ostatnia »
41899
41900
41901
41902
41903
41904
41905
41906
41907
41950
41951
41952
41953
41954
41955
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
\\
Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do Portalu FK i odbieraj
nagrody
Dowiedz się więcej »
Mój Klub »
Klub
Księgowych
x