Aktualności
Czasopisma
Porady
Podatki
Ordynacja i KKS
Inne podatki i opłaty
VAT z komentarzem
CIT
Akcyza i Cło
PIT
Rachunkowość i Finanse
Ustawa o rachunkowości z komentarzem
KPiR
Księgi rachunkowe
Analiza finansowa
Sprawozdania finansowe
Kadry i Płace
Zmiany w Kodeksie pracy 2023
Podróże służbowe
Zwalnianie
Zatrudnianie
Urlopy i inne zwolnienia
Rozliczanie wynagrodzeń
Dokumentacja pracownicza
Czas pracy
Działalność pracodawcy i pracowników
ZUS
Składki
Dokumentacja ZUS
Świadczenia
Firma
Kontrole w firmie
Pomoc Ukrainie
Rozliczanie pomocy otrzymanej w związku z COVID-19
Windykacja należności
Fundusze unijne i dotacje na rozwój
Zawieszenie i likwidacja
Zakładanie i prowadzenie firmy
Spółki
Spółka z o.o.
Rozliczenia podatkowe
Sektor Publiczny
Rachunkowość budżetowa
Sprawozdawczość budżetowa i finansowa
Finanse publiczne
Podatki w sektorze publicznym
Kadry i płace w jsfp
Środki unijne i dotacje dla jsfp
KSeF
x
Wyszukaj na stronie:
x
Aktualności
Czasopisma
Porady
Podatki
Ordynacja i KKS
Inne podatki i opłaty
VAT z komentarzem
CIT
Akcyza i Cło
PIT
Rachunkowość i Finanse
Ustawa o rachunkowości z komentarzem
KPiR
Księgi rachunkowe
Analiza finansowa
Sprawozdania finansowe
Kadry i Płace
Zmiany w Kodeksie pracy 2023
Podróże służbowe
Zwalnianie
Zatrudnianie
Urlopy i inne zwolnienia
Rozliczanie wynagrodzeń
Dokumentacja pracownicza
Czas pracy
Działalność pracodawcy i pracowników
ZUS
Składki
Dokumentacja ZUS
Świadczenia
Firma
Kontrole w firmie
Pomoc Ukrainie
Rozliczanie pomocy otrzymanej w związku z COVID-19
Windykacja należności
Fundusze unijne i dotacje na rozwój
Zawieszenie i likwidacja
Zakładanie i prowadzenie firmy
Spółki
Spółka z o.o.
Rozliczenia podatkowe
Sektor Publiczny
Rachunkowość budżetowa
Sprawozdawczość budżetowa i finansowa
Finanse publiczne
Podatki w sektorze publicznym
Kadry i płace w jsfp
Środki unijne i dotacje dla jsfp
KSeF
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Aktualności
Czasopisma
Porady
Podatki
Ordynacja i KKS
Inne podatki i opłaty
VAT z komentarzem
CIT
Akcyza i Cło
PIT
Rachunkowość i Finanse
Ustawa o rachunkowości z komentarzem
KPiR
Księgi rachunkowe
Analiza finansowa
Sprawozdania finansowe
Kadry i Płace
Zmiany w Kodeksie pracy 2023
Podróże służbowe
Zwalnianie
Zatrudnianie
Urlopy i inne zwolnienia
Rozliczanie wynagrodzeń
Dokumentacja pracownicza
Czas pracy
Działalność pracodawcy i pracowników
ZUS
Składki
Dokumentacja ZUS
Świadczenia
Firma
Kontrole w firmie
Pomoc Ukrainie
Rozliczanie pomocy otrzymanej w związku z COVID-19
Windykacja należności
Fundusze unijne i dotacje na rozwój
Zawieszenie i likwidacja
Zakładanie i prowadzenie firmy
Spółki
Spółka z o.o.
Rozliczenia podatkowe
Sektor Publiczny
Rachunkowość budżetowa
Sprawozdawczość budżetowa i finansowa
Finanse publiczne
Podatki w sektorze publicznym
Kadry i płace w jsfp
Środki unijne i dotacje dla jsfp
KSeF
Kalkulatory
E-szkolenia
Podcasty
Wzory dok.
Deklaracje i form.
Akty prawne
Wskaźniki
Orzeczenia i interpretacje
Błędy księgowe
Zadaj pytanie
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Aktualności
Czasopisma
Porady
Podatki
Ordynacja i KKS
Inne podatki i opłaty
VAT z komentarzem
CIT
Akcyza i Cło
PIT
Rachunkowość i Finanse
Ustawa o rachunkowości z komentarzem
KPiR
Księgi rachunkowe
Analiza finansowa
Sprawozdania finansowe
Kadry i Płace
Zmiany w Kodeksie pracy 2023
Podróże służbowe
Zwalnianie
Zatrudnianie
Urlopy i inne zwolnienia
Rozliczanie wynagrodzeń
Dokumentacja pracownicza
Czas pracy
Działalność pracodawcy i pracowników
ZUS
Składki
Dokumentacja ZUS
Świadczenia
Firma
Kontrole w firmie
Pomoc Ukrainie
Rozliczanie pomocy otrzymanej w związku z COVID-19
Windykacja należności
Fundusze unijne i dotacje na rozwój
Zawieszenie i likwidacja
Zakładanie i prowadzenie firmy
Spółki
Spółka z o.o.
Rozliczenia podatkowe
Sektor Publiczny
Rachunkowość budżetowa
Sprawozdawczość budżetowa i finansowa
Finanse publiczne
Podatki w sektorze publicznym
Kadry i płace w jsfp
Środki unijne i dotacje dla jsfp
KSeF
Strona główna
Słowa kluczowe
spółka
spółka
Mediacja - skuteczny sposób na zakończeniu długotrwałego sporu spółki z klientem
Pytanie:
Od kilku miesięcy trwa spór spółki z jednym z klientów. Problemem okazała się dość duża dostawa, która wg klienta nie zawierała wszystkich produktów. Naszym zdaniem z kolei dostawa była zrealizowana poprawnie, zgodnie z dokumentami, choć rzeczywiście nie zawierała pakietów promocyjnych, które podobno obiecał nasz handlowiec (ustalenia słowne). Klient czuje się oszukany i poinformował nas, że wniesie nawet sprawę do sądu! My chcemy uniknąć sporu i odzyskać zaufanie klienta. Dodam, że już próbowaliśmy rozmawiać z klientem w celu załagodzenia sytuacji. Niestety, klient się uparł i nie zgadza się na żadne z rozwiązań. Co możemy zrobić w tej sprawie?
Faustyna Guzowska
25 lipca 2010 r.
Negocjacje
Ankieta dla klienta spółki - jak dobrze sformułować pytania?
Pytanie:
Planuję przeprowadzić w spółce ankietę. Jak sformułować jej pytania, aby uzyskać wiarygodne odpowiedzi?
Magdalena Jarzewska
25 lipca 2010 r.
Sprzedaż&Marketing
Obsługa klienta w spółce - etapy rozmowy telefonicznej
Pytanie:
Przydzielono mi zadanie określenia standardów prowadzenia rozmowy telefonicznej w centrum obsługi klienta naszej spółki. Jak taki standard zbudować? Co warto uwzględnić w takim schemacie?
Mirosław Smoczyński
25 lipca 2010 r.
Sprzedaż&Marketing
Kontakt z klientem spółki - jak odmówić?
Pytanie:
Zarządzam w spółce grupą handlowców i stosunkowo często spotykam się z pytaniem z ich strony, czy jest jakiś sposób, który pozwala odmówić roszczeniom klientów i jednocześnie się z nimi nie pokłócić? Zastanawiam się nad tym często, ponieważ klienci mają roszczenia, które przekraczają warunki opłacalności biznesowej. Muszę im odmówić. Jak to zrobić?
Mirosław Smoczyński
25 lipca 2010 r.
Sprzedaż&Marketing
Kontakt z klientem spółki - jak chronić się przed inwazją w relacji?
Pytanie:
W trakcie rozmów z klientami nieraz dochodzi do trudnych sytuacji. Zdarza się, że klienci są wzburzeni, podnoszą głos, przerywają wypowiedzi lub używają różnych epitetów pod adresem handlowców lub firmy. Czasem ich wzburzenie łączy się z uzasadnioną reklamacją, czasem ich roszczenia nie mają uzasadnienia. Czy w sytuacji gdy klient spółki np. krzyczy i nie dopuszcza do słowa, lepiej to przemilczeć, czy też można jakoś się przed tym bronić?
Mirosław Smoczyński
25 lipca 2010 r.
Sprzedaż&Marketing
Reklamacje w spółce - jak budować jednolity standard obsługi?
Pytanie:
Nasza spółka prowadzi 10 punktów handlowych w różnych centrach handlowych na terenie Polski. Branża odzieżowa, raczej wyższe marki. Co pewien czas, jak wszędzie, zdarzają się reklamacje od klientów. Zależy mi na jak najlepszym wizerunku sieci, ale jednocześnie nie chcę ponosić nieuzasadnionych kosztów. Widzę, że personel różnie sobie radzi w sytuacjach reklamacyjnych, a zależy mi na zbudowaniu jednolitego standardu obsługi w takich sytuacjach. Czy są jakieś kanony w tym zakresie, które mogłyby mi w tym pomóc?
Mirosław Smoczyński
25 lipca 2010 r.
Sprzedaż&Marketing
Raporty handlowców - kontroluj proces sprzedaży w spółce
Pytanie:
W dziale sprzedaży spółki wszyscy handlowcy są przyzwyczajeni do składania raportów. Jakie informacje mogę z nich uzyskać? Jak powinien wyglądać raport dla merchandisera i handlowca, aby był on dla mnie przydatny?
Faustyna Guzowska
25 lipca 2010 r.
Sprzedaż&Marketing
Ankieta dla klienta spółki - skalowanie
Pytanie:
Na czym polega skalowanie? Jak tworzyć kafeterie, aby nie sugerować odpowiedzi? Co to jest skala Likerta?
Magdalena Jarzewska
25 lipca 2010 r.
Sprzedaż&Marketing
Wybierz skutecznych kierowników sprzedaży spółki - zadaj kandydatom właściwe pytania
Pytanie:
Nasza spółka zajmuje się sprzedażą w sektorze FMCG i na wiosnę szykujemy nabór ludzi na stanowiska kierownicze. Po raz pierwszy odbędą się rozmowy rekrutacyjne tego typu, a dodam, że nie mamy oddzielnego działu HR, zatem kwalifikację będę prowadził samodzielnie. Jak przygotować się do takich rozmów? Jakie pytania zadawać kandydatom na kierownika sprzedaży?
Faustyna Guzowska
23 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Skuteczne delegowanie zadań w spółce - 4 zasady
Pytanie:
Chciałbym znacznie więcej zadań w spółce delegować na pracowników. Już wiem, komu chcę przydzielić zadanie i teraz zastanawiam się, jak to zrobić. Proszę o wskazówkę, jak wykonać to w praktyce. Jak rozmawiać z handlowcem, aby zrozumiał cel działania i wykonał je poprawnie?
Faustyna Guzowska
22 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Handlowiec z konkurencji - czy warto zatrudnić go w spółce?
Pytanie:
Jestem dyrektorem spółki specjalizującej się w produkcji lakierów podłogowych. Niedługo będę potrzebował nowych handlowców. Co powinienem zrobić: czy szukać handlowca ze znajomością branży z dużym prawdopodobieństwem, że trudno taką osobę będzie znaleźć, czy zdecydować się na handlowca bez wiedzy na temat lakierów? A może spróbować podebrać handlowca konkurencji? Jeśli tak, to jakimi argumentami mógłbym go przekonać, żeby przeszedł do mojej spółki?
Faustyna Guzowska
22 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Jak delegować zadania, dzięki którym zyskasz czas i rozwiniesz kompetencje zatrudnionych w spółce handlowców?
Pytanie:
Chciałbym uzyskać porady, jak delegować zadania handlowcom. Zależy mi na tym, aby poprzez nowe zadania uczyć samodzielności handlowców. W jaki sposób powinienem przydzielać te zadania, aby być spokojnym o ich realizację i mieć więcej czasu na inne działania?
Faustyna Guzowska
22 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Spółka zatrudnia handlowca - jak sprawdzić w praktyce jego umiejętności sprzedażowe?
Pytanie:
Przeprowadzam obecnie w swojej spółce rekrutację na stanowisko handlowca. Najpierw wyselekcjonowaliśmy CV, odbyły się także pierwsze rozmowy z kandydatami. Chciałabym jednak przeprowadzić jakiś prosty test na sprawdzenie umiejętności sprzedażowych. Co moglibyście polecić?
Faustyna Guzowska
22 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Nagana, kara czy upomnienie? - jak postąpić, gdy handlowiec spółki między wizytami u klientów załatwia sprawy prywatne?
Pytanie:
W tygodniu, w godzinach popołudniowych wybrałem się na lunch do centrum miasta. W pewnej chwili zauważyłem samochód jednego z zatrudnionych mojej spółce handlowców. Nie był w samochodzie sam - towarzyszyła mu jakaś inna osoba, którą wysadził pod pobliską kliniką. Przypuszczam, że w czasie pracy handlowiec załatwiał swoje prywatne sprawy. Jak powinienem w takiej sytuacji zareagować?
Faustyna Guzowska
22 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
Jak wyliczać prowizję, która zmotywuje handlowców spółki?
Pytanie:
Jako menedżer sprzedaży mam pod swoją opieką trzech handlowców. Zauważyłem, że moi podwładni powoli tracą siły. Chciałbym ich zmotywować na zasadzie prowizji. Jakie metody wyliczania prowizji mógłbym zastosować w spółce?
Faustyna Guzowska
22 lipca 2010 r.
Zarządzanie ludźmi
« pierwsza
«
9
10
11
12
13
»
ostatnia »
41955
41991
41992
41993
41994
41995
41996
41997
41898
41890
41891
41892
41893
41894
41895
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
\\
Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do Portalu FK i odbieraj
nagrody
Dowiedz się więcej »
Mój Klub »
Klub
Księgowych
x