Negocjacje handlowe w spółce - presja czasu

Autor: Mirosław Smoczyński

Dodano: 25 lipca 2010
Pytanie: Gdy prowadzimy rozmowy handlowe, często spotykamy się na wstępie ze strony klienta spółki z presją czasu. Nierzadko słyszę: ,,Niestety, nie mam zbyt wiele czasu na rozmowę, więc proszę jak najszybciej przekazać mi tylko najważniejsze informacje z pana oferty”. Sytuacja jest frustrująca. Zresztą gdy zaczynam mówić szybko, to mam wrażenie, że klient nie słucha mnie uważnie. Jak prowadzić rozmowę w takiej sytuacji?

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Słowa kluczowe:
spółka
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz