Pytanie:
Gdy prowadzimy rozmowy handlowe, często spotykamy się na wstępie ze strony klienta spółki z presją czasu. Nierzadko słyszę: ,,Niestety, nie mam zbyt wiele czasu na rozmowę, więc proszę jak najszybciej przekazać mi tylko najważniejsze informacje z pana oferty”. Sytuacja jest frustrująca. Zresztą gdy zaczynam mówić szybko, to mam wrażenie, że klient nie słucha mnie uważnie. Jak prowadzić rozmowę w takiej sytuacji?
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo