Pytanie:
Kilkuosobowy zespół Call Center, którym zarządzam, będzie powiększony o kilku pracowników. Moim zadaniem będzie wdrożenie ich do pracy w spółce. Pamiętam, że poprzednie wdrożenie zajęło mi dużo czasu. Niestety, nie mogę na nikogo tego zadania scedować. Jak skutecznie poprowadzić takie szkolenie, tak abym nie musiał potem dziesięć razy powtarzać tego samego?
Pozostało jeszcze 93% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo