Przedstawiam kolejną porcję wiadomości z zakresu analizy wskaźnikowej - tym razem będziesz miał okazję przeczytać o jednym ze wskaźników aktywności finansowej, które mierzą m.in. sprawność "przetwarzania" składników majątkowych w przychody ze sprzedaży.
Wskaźniki inflacji czy spadające dalej bezrobocie kolejny raz wskazują na dobrą i - póki co - stabilną sytuację polskiej gospodarki. Dzięki dobrym wynikom w przemyśle czy handlu detalicznym polskie przedsiębiorstwa produkcyjne, usługowe, handlowe mają szansę na dalszy rozwój i może już niedługo - na powrót na ścieżkę tak wysokiego wzrostu gospodarczego, który umożliwi jeszcze silniejszy spadek stopy bezrobocia w Polsce.
Załóżmy, że Twoja spółka zamierza sprzedać produkty dwóm klientom, którzy znacząco różnią się sposobem obsługi. Klient A kupuje jedno zamówienie na 20 rodzajów produktów, a klient B składa 2 mniejsze zamówienia na te same produkty i dodatkowo wymaga: przeprojektowania, zmiany opakowania, dostarczenia zamówień na koszt Twojej spółki oraz prawa do późniejszego zwrotu części produktów.
Załóżmy, że w Twojej spółce istnieje potrzeba bezpośredniego kontaktu z klientem, aby przedstawić ofertę firmy i ustalić warunki zamówienia. Przykładem działania w procesie obsługi klientów są zatem „wizyty handlowców”.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip