Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu FK wskazane przez ankietowanych:

47%
Najbardziej docenia aktualność treści
25%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
69%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
74%
Klientów to Abasadorowie i Promotorzy Portalu FK - są zadowoleni lub bardzo zadowoleni z portalu
44%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Nie spoczywamy na laurach!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu FK. Jednocześnie zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do kontaktu z naszą redakcją. Jeśli masz uwagi, propozycje tematów do omówienia lub pomysły na nowe funkcjonalności, napisz do nas na adres: [email protected]

Redakcja Portalu FK

Czekamy na Ciebie dzisiaj o godz. 11.00 – Nowe zasady oskładkowania umów zleceń

Dodano: 22 stycznia 2016

Od 1 stycznia 2016 r. zmieniła się zasada dotycząca ubezpieczeń zleceniobiorcy będącego emerytem lub rencistą i jednocześnie zatrudnionego na podstawie umowy o pracę (umowa zlecenia niewykonywana na rzecz pracodawcy). Czy zatrudnianie na zlecenie emeryta, ucznia lub studenta jest nadal opłacalne? 

Do końca 2015 r. panowała reguła, zgodnie, z którą taki zleceniobiorca podlegał obowiązkowo ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnemu wyłącznie ze stosunku pracy, a ze zlecenia – dobrowolnie, bez względu na wysokość podstawy wymiaru składek emerytalno-rentowych z etatu, w przeliczeniu na miesiąc. Status emeryta/rencisty pozwalał na taki schemat ubezpieczeń. Po zmianach wprowadzonych od 1 stycznia 2016 r. jest inaczej. Podstawa osiągana z umowy o pracę będzie miała znaczenie dla kwestii rodzaju ubezpieczeń ze zlecenia/zleceń, a to oznacza, że trzeba będzie rozstrzygać o tym pomijając fakt bycia emerytem czy rencistą. Czy warto nadal zatrudniać emeryta lub rencistę? Co ze studentami?  Jak rozliczać „małe umowy zlecenia”?  


 

Serdecznie zapraszamy! Redakcja Portalu FK  


 

 

Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Najnowsze porady

© PortalFK.pl
Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.

Przetestuj Portal FK przez 24 godziny za DARMO - otrzymasz dostęp do wszystkich treści Przetestuj Portal FK »

x
wiper-pixel