Jakie są obowiązki wobec instytucji państwowych w razie likwidacji jednego z oddziałów zakładu pracy?

Autor: Bartosz Miszewski

Dodano: 20 sierpnia 2007

Pytanie: Sklep spożywczo-przemysłowy posiada kilka oddziałów. Z dniem 1 lipca br. likwiduje jeden z nich. Czy należy o tym informować powiatowy urząd pracy? Jeżeli tak, to na jakim formularzu? Czy należy informować o tym sanepid? Sprawdź, jaka jest odpowiedź eksperta.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo

Autor: Bartosz Miszewski

Prawnik, specjalista prawa pracy, w latach 2000-2006 inspektor Państwowej Inspekcji Pracy
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz