Autor: Izabela Nowacka
Dodano: 23 listopada 2009
Pytanie:
Zatrudniamy przedstawicieli handlowych na umowę o pracę. Oprócz stałej pensji otrzymują premię za sprzedaż oraz premię za podpisanie umów dzierżawy. Kwoty premii są, co miesiąc inne uzależnione od efektów pracy. Co jeśli pracownik idzie na urlop wypoczynkowy? Czy naliczamy mu wynagrodzenie urlopowe, w skład, którego wchodzi stała pensji i średnia z premii za okres 3 miesięcy? Czy do wynagrodzenia urlopowego premie nie wchodzą?
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Izabela Nowacka
Ekonomista, specjalizuje się w prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i prawie podatkowym. Autorka licznych publikacji z zakresu rozliczania wynagrodzeń, współpracuje z wieloma wydawnictwami, jest autorką publikacji m.in. w Rzeczpospolitej, Monitorze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitorze rachunkowości budżetowej