Pytanie:
Nasza firma przeszła w tym roku na zapłatę wynagrodzeń w dwóch etapach. W ostatnim dnu miesiąca mają płacone wynagrodzenia pracownicy administracyjni. Do 10. go następnego miesiąca pracownicy produkcyjni. Dział płac robi dwie listy płac. Lista płac za pracowników administracyjnych jest księgowana w bieżącym miesiącu, natomiast jak będzie w przypadku pracowników, którzy mają płacone 10. dnia miesiąca - kiedy można zaksięgować taką listę płac w miesiącu podlegającym rozliczeniu, czy w miesiącu zapłaty?
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Mariusz Pigulski
Specjalista w zakresie kadr i płac. Autor licznych opracowań i publikacji z zakresu kadr, rozliczania wynagrodzeń, składek ZUS oraz podatku.