Czy pracodawca jest zobowiązany zgłosić swoich pracowników i siebie do Państwowej Inspekcji Pracy?

Autor: Ewa Strzałkowska

Dodano:

Pytanie: Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Jest to klub działający na podobnych zasadach jak przedszkole. Zatrudniam dwie panie na umowę zlecenia, jedna z nich jest zatrudniona na umowę o pracę w innej firmie, druga jest emerytką. Panie te sprawują opiekę nad dziećmi zamiennie. Czy pracodawca jest zobowiązany zgłosić swoich pracowników i siebie do Państwowej Inspekcji Pracy? Jeżeli tak, to proszę o podstawę prawną. Sprawdź, jaka jest odpowiedź eksperta.

Uzyskaj testowy dostęp do Portalu FK na 24 godziny!

Zyskasz testowy, darmowy dostęp do serwisu na 24 godziny.

W ramach dostępu zyskasz:

  • Dostęp do Nowości i Porad ekspertów Portalu FK
  • Narzędzia księgowe i kadrowe
  • eBooki na temat najnowszych zmian w prawie
  • Materiały Video

Przetestuj Portal FK przez 24 godziny »

Masz już dostęp?

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu

   PayU »
   9.00 zł netto
   SMS »
   10.00 zł netto
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Najnowsze porady

Przetestuj Portal FK przez 24 godziny za DARMO - otrzymasz dostęp do wszystkich treści Przetestuj Portal FK »

x
wiper-pixel