Informacja zwrotna - jak ją przekazać pracownikowi bez wpadania w pułapkę emocji

Autor: Irena Ochyra

Dodano: 28 kwietnia 2010
Pytanie: To dla mnie zawsze niezręczna sytuacja, gdy muszę spotkać się z pracownikiem, aby przekazać mu negatywne uwagi. Wiążą się z nią emocje, które wynikają zarówno z tego, że pracownik pracuje w sposób wzbudzający zastrzeżenia, jak i z faktu, że do mnie należy nieprzyjemny obowiązek uświadomić mu to. Jak to zrobić, aby przekazywać podwładnemu uwagi spokojnie, a jednocześnie stanowczo?

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz