Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Podatnik, który zawiesił na jakiś czas prowadzenie biznesu, nie musi oddawać ulgi na kasę. Co innego, jeżeli po takiej przerwie zdecyduje się na likwidację firmy.
W określonych przepisami sytuacjach (chodzi o art. 111 ust. 6 ustawy o VAT oraz § 6 rozporządzenia w sprawie odliczenia i zwrotu kwot wydatkowanych na zakup kas rejestrujących) podatnicy zobowiązani są do zwrotu tzw. ulgi na zakup kas. Konieczne jest to –– jeżeli w okresie trzech lat od rozpoczęcia ewidencjonowania:
Jeden z podatników skorzystał z ulgi na zakup kasy fiskalnej i zawiesił działalność po 2 latach aktywności. Likwidacja działalności nastąpiła po okresie 4 lat od daty rozpoczęcia działalności. W trakcie zawieszenia działalności, ale jeszcze przed jej zamknięciem, podatnik sprzedał towary będące w magazynie ze względu na obniżanie się cen i wartości tego towaru dla zmniejszenia strat, rejestrując tę sprzedaż na kasie. Czy w tej sytuacji trzeba zwrócić ulgę na zakup kas?
Zaloguj się:
Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.