Autor: Hanna Miszewska
Dodano: 6 października 2010
Pytanie:
Jesteśmy jednostką budżetową i od 19 czerwca 2008 r. zatrudniamy pracownika z 30 letnim stażem pracy na podstawie umowy na czas nieokreślony. Pracownik w trakcie zatrudnienia tj. 20 kwietnia 2009 r., nie rozwiązując umowy o pracę i nie informując pracodawcy przeszedł na emeryturę. Kiedy ww. pracownik powinien otrzymać odprawę emerytalną? Z chwilą otrzymania decyzji o przyznaniu emerytury tj. 20 kwietnia 2009 r., czy też dopiero z chwilą rozwiązania stosunku pracy? Nadmieniam, że pracownik pracuje nadal i planuje zrezygnować z pracy z dniem 1 stycznia 2011 r.
Pozostało jeszcze 83% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo