Pytanie:
Nasza jednostka zawarła z pracownikiem dwie umowy o pracę po ½ etatu każda. Sytuacja wymagała sporządzenia jednej z umów na czas określony (druga została zawarta na czas nieokreślony) i stworzenia dwóch różnych stanowisk pracy. Czy należy potraktować każdą z umów oddzielnie i naliczać do każdej z nich koszty uzyskania przychodu, czy zsumować wynagrodzenia i naliczyć jedne koszty uzyskania przychodów? Jakie koszty powinien rozliczyć pracownik w zeznaniu rocznym - z jednego, czy z więcej niż jednego stosunku pracy?
Pozostało jeszcze 84% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Izabela Nowacka
Ekonomista, specjalizuje się w prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i prawie podatkowym. Autorka licznych publikacji z zakresu rozliczania wynagrodzeń, współpracuje z wieloma wydawnictwami, jest autorką publikacji m.in. w Rzeczpospolitej, Monitorze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitorze rachunkowości budżetowej