Pytanie:
Jak należy postąpić, jeśli 31 października 2022 r. wystawiona faktura za wykonane usługi w październiku, a kontrahent otrzymał ją w listopadzie 2022. Wysłano potwierdzenie salda na 31.10.2022, a kontrahent odesłał potwierdzenie z dopiskiem niezgodne, gdyż faktura ta została przez niego uwzględniona w miesiącu następnym. Taka sama sytuacja występuje na przełomie roku. Jak wtedy potraktować takie potwierdzenie salda?
Pozostało jeszcze 60% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Katarzyna Trzpioła
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, praktyk, wieloletni szkoleniowiec i dydaktyk, autorka wielu publikacji z zakresu rachunkowości finansowej podatkowej, MSSF i rachunkowości zarządczej. Współpracuje z następującymi redakcjami: Portal FK, Rachunkowości i Podatki dla praktyków, Nowe Standardy Sprawozdawczości.