Autor: Edyta Rutkowska
Dodano: 19 listopada 2009
Pytanie:
Rozliczana przeze mnie spółka otrzymała fakturę za naprawę samochodu po wypadku, będącego w leasingu operacyjnym. Spółka zapłaciła VAT z tej faktury. Czy spółka powinna otrzymać dokumenty od firmy ubezpieczeniowej o wypłaceniu odszkodowania? Jakie inne dokumenty powinniśmy otrzymać z warsztatu naprawczego? Jak powinno przebiegać księgowanie? - proszę o przedstawienie na przykładzie.
Pozostało jeszcze 88% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo