Koszty i odszkodowanie z tytułu naprawy powypadkowej samochodu w leasingu

Data publikacji:

Edyta Rutkowska

Poleć znajomemu
Pytanie:  Rozliczana przeze mnie spółka otrzymała fakturę za naprawę samochodu po wypadku, będącego w leasingu operacyjnym. Spółka zapłaciła VAT z tej faktury. Czy spółka powinna otrzymać dokumenty od firmy ubezpieczeniowej o wypłaceniu odszkodowania? Jakie inne dokumenty powinniśmy otrzymać z warsztatu naprawczego? Jak powinno przebiegać księgowanie? - proszę o przedstawienie na przykładzie.

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu FK!

Skorzystaj z ponad 40.500 na bieżąco aktualizowanych porad od 70 ekspertów

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • poradni portalu FK – 70 ekspertów czeka na Twoje pytania
  • narzędzi księgowych i kadrowych
  • na bieżąco aktualizowanych informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)

Zyskaj pełny dostęp

 

Masz już dostęp?

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Najnowsze porady

wiper-pixel