Autor: Edyta Rutkowska
Dodano: 19 listopada 2009
Pytanie:
Rozliczana przeze mnie spółka otrzymała fakturę za naprawę samochodu po wypadku, będącego w leasingu operacyjnym. Spółka zapłaciła VAT z tej faktury. Czy spółka powinna otrzymać dokumenty od firmy ubezpieczeniowej o wypłaceniu odszkodowania? Jakie inne dokumenty powinniśmy otrzymać z warsztatu naprawczego? Jak powinno przebiegać księgowanie? - proszę o przedstawienie na przykładzie.
Pozostało jeszcze 88 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Zobacz, jak PortalFK.pl pomoże Ci wykonywać swoją pracę bezbłędnie i zawsze na czas:
- Znajdziesz rozwiązania przeszukując nasze 40 000 artykułów na temat problemów zgłaszanych przez innych księgowych.
- Będziesz w stanie szkolić siebie i innych księgowych za pomocą ponad 60 Szkoleń Video oraz Warsztatów na żywo.
- Oszczędzisz swój czas poświęcany na księgowanie dzięki narzędziom: ponad 600 wzorów dokumentów, deklaracji
i formularzy, 350 aktów prawnych, 1300 interpretacji i 50 kalkulatorów i oczywiście aktualne wskaźniki i stawki.
Przetestuj Portal FK przez 24 godziny »
Jeśli masz już dostęp do Portalu FK, zaloguj się »