Ministerstwo Finansów i Krajowa Administracja Skarbowa przeprowadziły webinarium dla klientów dotyczące kolejnych ułatwień w załatwianiu spraw podatkowych. Eksperci wyjaśniali, jak ustawić swój telePIN i korzystać z niego, żeby konsultant infolinii mógł udzielać informacji objętych tajemnicą skarbową. Wskazano też konkretne przykłady spraw, które mogą być załatwione w pełni zdalnie w e-Urzędzie Skarbowym.
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
Sprawdź też:
Jak skorzystać z usługi „Umów wizytę w urzędzie skarbowym”
Księgowi i doradcy podatkowi załatwią zdalnie więcej spraw klientów
Poznaj korzyści z „Raportu podatnika” – nowej usługi w e-Urzędzie Skarbowym
Od 1 stycznia 2024 r. nowe przepisy dotyczące wpłat na mikrorachunek podatkowy
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.