Zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku rp-7

Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

Dodano: 23 stycznia 2015
Pytanie: Były pracownik wystąpił do firmy z wnioskiem o wydanie zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu - na druku RP-7 - za okres pracy w firmie. Uzasadnił, że będzie on potrzebny do ustalenia w nieokreślonej przyszłości jego emerytury czy też renty. Czy należy wystawić taki dokument zwłaszcza w sytuacji, kiedy jest pełna informatyzacja składek na ubezpieczenie społeczne i takimi danymi dysponuje ZUS?

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Marcin Sarna

Autor: Marcin Sarna

radca prawny, ekspert z zakresu ochrony danych osobowych. Specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności świadcząc pomoc prawną dla producentów maszyn i urządzeń, przedsiębiorców funkcjonujących w branży usługowej i w sektorze energetycznym
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz