Autor: Maciej Soprych
Dodano: 14 października 2015
Pytanie:
Spółka zamierza zakupić dla naszych podwykonawców jednolite ubranie robocze (głównie są to monterzy firmy zewnętrznej, którzy wykonują prace tylko u klientów lub na terenie otwartym). Ubranie będzie miało nadruk z logo naszej firmy. Planujemy, że taki strój roboczy wytrzyma około roku więc będziemy je po roku utylizować i prawdopodobnie od podwykonawców będziemy pobierali kaucję. Jak zakwalifikować poniesienie tego kosztu? Nie koniecznie byśmy chcieli, żeby to były koszty reklamy. Pośrednio na pewno przyczyni się do identyfikacji podwykonawców z naszą firmą, ale głównie służyłyby one do realizacji naszej umowy.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Maciej Soprych
Członek ACCA, dyrektor finansowy i członek zarządu w spółkach kapitałowych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej.