Autor: Maciej Soprych
Dodano: 14 października 2015
Pytanie:
Spółka zamierza zakupić dla naszych podwykonawców jednolite ubranie robocze (głównie są to monterzy firmy zewnętrznej, którzy wykonują prace tylko u klientów lub na terenie otwartym). Ubranie będzie miało nadruk z logo naszej firmy. Planujemy, że taki strój roboczy wytrzyma około roku więc będziemy je po roku utylizować i prawdopodobnie od podwykonawców będziemy pobierali kaucję. Jak zakwalifikować poniesienie tego kosztu? Nie koniecznie byśmy chcieli, żeby to były koszty reklamy. Pośrednio na pewno przyczyni się do identyfikacji podwykonawców z naszą firmą, ale głównie służyłyby one do realizacji naszej umowy.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Maciej Soprych
Członek ACCA, dyrektor finansowy i członek zarządu w spółkach kapitałowych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej.