Stroje służbowe muszą kojarzyć się z marką spółki

Dodano: 8 sierpnia 2013
Zarządzanie wynikami klientów kluczowych - case study

Wydatków poniesionych na stroje firmowe, które nie pełnią funkcji reklamowej, nie można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu, ponieważ nie mają wpływu na zwiększenie sprzedaży, a w rezultacie na zwiększenie przychodu.

Sprawa dotyczyła spółki wchodzącejw skład międzynarodowej grupy zajmującej się sprzedażą odzieży oraz akcesoriów. Firma ma swoje sklepy zlokalizowane w galeriach handlowych. Spółka chciała wiedzieć, czy ma prawo zaliczyć wartość wydatków poniesionych na zakup strojów służbowych do kosztów uzyskania przychodu.  Jej zdaniem - tak.

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz