Pytanie:
Jesteśmy firmą, w której głównym udziałowcem jest firma niemiecka, sprawozdania i korespondencja prowadzona jest w języku niemieckim i angielskim. Pracownik poszedł na kurs języka angielskiego i co miesiąc go opłaca. Firma chciałaby finansować ten kurs - czy jest to możliwe? Aa jeśli tak, to na podstawie jakiego dokumentu pracownika firma mogłaby wprowadzić w koszty? Czy nie byłby to przychód dla pracownika?
Pozostało jeszcze 82% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)