Awarie, niedostępności systemu i problemy techniczne a KSeF

Patrycja Kubiesa

Autor: Patrycja Kubiesa

Dodano: 9 listopada 2023
Awaria

W Krajowym Systemie e-Faktur mogą pojawić się różne problemy, jak np. awaria, czy niedostępność KSeF. Mogą pojawić się też problemy po stronie podatników. Jak w takiej sytuacji postępować z fakturami? Sprawdźmy na przykładach.

Korzyści 

Podczas szkolenia online ekspert Patrycja Kubiesa, doradca podatkowy, wyjaśni m.in.:

  • Co oznacza awaria KSeF ogłoszona w BIP, a czym jest awaria ogłoszona w social mediach;
  • Co oznacza niedostępność systemu;
  • Czym są problemy techniczne podatnika;
  • Jakie są skutki podatkowe związane z awarią, niedostępnością, czy problemami technicznymi podatnika;
  • Jakie obowiązki ma podatnik w okresie awarii KSeF i jak wtedy udostępniać faktury nabywcy;
  • W jakim czasie po zakończeniu awarii przesłać faktury do KSeF i jakie kary grożą za niewywiązanie się z obowiązków;
  • Jakie obowiązki ma podatnik, jeżeli awaria zostanie ogłoszona przez Ministerstwo Finansów w social mediach i czy po takiej awarii przesłać fakturę do KSeF;
  • Jak postępować w przypadku niedostępności KSef, np. spowodowanego pracami serwisowymi;
  • Co ma zrobić podatnik, który próbuje wystawić fakturę, a ma problemy techniczne.
  • Co oznacza data wystawienia i otrzymania faktury.

Sprawdź też inne e-szkolenia dotyczące KSeF:

Patrycja Kubiesa

Autor: Patrycja Kubiesa

doradca podatkowy

Nagrody i wyróżnienia

Certyfikat rzetelności Laur zaufania SMB logo Top firma