Wycena kapitału klientów firmy i wartości relacji z nimi - case study

Dodano: 18 stycznia 2010
Wycena kapitału klientów firmy i wartości relacji z nimi

Klienci stanowią dla każdej firmy jeden z ważniejszych zasobów aktywów niematerialnych czy też składników tzw. kapitału inte­lektualnego. Podobnie jak marka czy reputacja są szczególnie istotny­mi aktywami w warunkach realizacji przez przedsiębiorstwo strategii przetrwania, np. w okresie kryzysu gospodarczego, takiego jakiego doświadczamy obecnie na świecie. Zauważ, że to przecież jedynie klienci stanowią źródło przychodów i dochodów firmy, kształtują popyt na produkty firmy i zapewniaj ą osiąganie bieżących wpływów gotówki, które umożliwiają pokrycie obecnych wydatków oraz spłatę zobowiązań. Z tekstu poświęconego zagadnieniu wyceny kapitału klientów firmy i wartości relacji z nimi dowiesz się m.in.:

  • Do czego możesz wykorzystać wzór na wartość CLTV?
  • Jakie czynniki w największym stopniu wpływają na wartość CRM?
  • Jak w praktyce możesz zastosować metodę CRM do oceny strategii marketingowej firmy?
  • Jak w praktyce wycenić kapitał klientów przedsiębiorstwa?

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.