Pytanie:
W naszym biurowcu mamy pokoje, które wynajmujemy. Oprócz czynszu na podstawie otrzymanych faktur obciążamy najemców za zużycie gazu, energię elektryczną. W styczniu otrzymaliśmy fakturę wystawioną 10.01.22 za gaz zużycie dotyczy XI-XII 21, wystawiliśmy najemcom refakturę za zużyty gaz w części ich dotyczącej z datą 13.01.22. W którym miesiącu powinniśmy ująć przychód z tej refaktury XII 21 czy I 22? A jak rozliczyć VAT należny z tej faktury? Kiedy zapłacić do US? Kwota refaktury jest dość znaczna 5000 netto i 1150 vat należny.
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Autor: Tomasz Krywan
Tomasz Krywan - ekspert Portalu FK i doradca podatkowy, specjalista od podatku VAT. Stały współpracownik największych redakcji podatkowych w Polsce.