Firmy często spotykają się z problemem wprowadzania danych do konktraktów „na życzenie”, czyli takich, które w fazie projektowania warunków umowy zapewnią oczekiwany przez oceniającego rezultat. Ocena realności przyjętych założeń w dużej mierze zależy od znajomości rynku, na którym działa firma. Jednak można wprowadzić pewne mechanizmy kontrolne już w formularzu, które będą informowały o ryzykach. W tym artykule prezentujemy najważniejsze z nich. Omawiamy w jaki sposób zbadać czy planowana sprzedaż pokryje koszty stałe zawarte w umowie oraz jaki jest margines bezpieczeństwa, jeśli sprzedaż będzie maleć.
Każde przedsiębiorstwo powinno mieć na względzie wielkość kosztów, które muszą być poniesione, aby pozyskać klientów i tym sposobem zapewnić odpowiednio wysokie przychody. Czy obawiasz się czasem, że koszty pozyskania nowych klientów, które ponosi Twoja firma, nie przyniosą oczekiwanych zysków w przyszłości? Jeśli tak się zdarza, to koniecznie przeczytaj to hasło. Poznasz dzięki niemu najważniejsze zasady związane z analizą rentowności klientów, którymi warto się kierować, o ile zależy Ci, aby Twoja firma odniosła sukces.
Co możesz zaliczyć do kosztów klienta?
Kiedy warto zastosować rachunek kosztów działań?
Jakie są 4 kroki do ustalenia rentowności klienta?
Na czym polega metoda wartości życiowej klienta?
Co zyskasz, wykorzystując metodę wartości życiowej klienta?
Czy kiedykolwiek się zastanawiałeś, że nawet jeśli Twoja firma produkuje niezawodne i dobre produkty, to zła polityka sprzedaży może przyczynić się do dużych strat i zaprzepaszczenia szans na wykorzystanie potencjału, jaki jest związany z dobrym produktem? Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak poprawić politykę sprzedaży, jakie metody analizy warto tu zastosować, koniecznie przeczytaj to hasło. Znajdziesz w nim odpowiedź między innymi na następujące pytania:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip