Analiza kosztów klienta – case study

Dodano: 24 września 2012
Analiza kosztów klienta

Każde przedsiębiorstwo powinno mieć na względzie wielkość kosztów, które muszą być poniesione, aby pozyskać klientów i tym sposobem zapewnić odpowiednio wysokie przychody. Czy obawiasz się czasem, że koszty pozyskania nowych klientów, które ponosi Twoja firma, nie przyniosą oczekiwanych zysków w przyszłości? Jeśli tak się zdarza, to koniecznie przeczytaj to hasło. Poznasz dzięki niemu najważniejsze zasady związane z analizą rentowności klientów, którymi warto się kierować, o ile zależy Ci, aby Twoja firma odniosła sukces.

  • Co możesz zaliczyć do kosztów klienta?

  • Kiedy warto zastosować rachunek kosztów działań?

  • Jakie są 4 kroki do ustalenia rentowności klienta?

  • Na czym polega metoda wartości życiowej klienta?

  • Co zyskasz, wykorzystując metodę wartości życiowej klienta?

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.