Analiza wyników sprzedaży

Dodano: 26 stycznia 2010
Analiza wyników sprzedaży

Czy kiedykolwiek się zastanawiałeś, że nawet jeśli Twoja firma pro­dukuje niezawodne i dobre produkty, to zła polityka sprzedaży może przyczynić się do dużych strat i zaprzepaszczenia szans na wykorzy­stanie potencjału, jaki jest związany z dobrym produktem? Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak poprawić politykę sprzedaży, jakie metody analizy warto tu zastosować, koniecznie przeczytaj to hasło. Znajdziesz w nim odpowiedź między innymi na następujące pytania:

  • Na jakie czynniki powinieneś zwrócić uwagę przy ocenie analizy sprzedaży, aby skutecznie polepszyć politykę sprzedaży?
  • Na czym polega analiza produktów, która umożliwia określenie struktury sprzedaży?
  • Jak obliczyć, czy opłacalna jest zmiana struktury sprzedaży?
  • Jak możesz wykorzystać analizę rentowności do ograniczenia kosztów działalności?
  • W jaki sposób zmienisz strukturę sprzedaży z wykorzystaniem analizy klientów?

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.