Sektor Publiczny

Podpis elektroniczny – ewidencja księgowa w jednostce budżetowej

Grzegorz Magdziarz

Autor: Grzegorz Magdziarz

Dodano:
Pytanie:  Proszę o interpretację dotyczącą zakwalifikowania opłaty za wydanie pierwszego elektronicznego podpisu kwalifikowanego w jednostce budżetowej. W związku z objęciem nowych obowiązków wystąpiliśmy o zakup nowych zestawów kluczy do podpisu elektronicznego. Jak mamy zakwalifikować ten wydatek mając następujący opis na fakturze: „Zestaw CERTUM Standard do podpisu elektronicznego”. Dodam, że w skład wymienionego zestawu wchodzi karta, czytnik oraz certyfikat. Odnowienie istniejących już certyfikatów kwalifikujemy w paragrafie 4300 jako zakup usług. Czy prawidłowe jest zakwalifikowanie wydatku na pierwszy podpis w paragrafie 4210 jak zakup materiałów i wyposażenia, czy też powinien być zakwalifikowany w paragrafie 4300 jako zakup usług?

Uzyskaj testowy dostęp do Portalu FK na 24 godziny!

Zyskasz testowy, darmowy dostęp do serwisu na 24 godziny.

W ramach dostępu zyskasz:

  • Dostęp do Nowości i Porad ekspertów Portalu FK
  • Narzędzia księgowe i kadrowe
  • eBooki na temat najnowszych zmian w prawie
  • Materiały Video

Przetestuj Portal FK przez 24 godziny »

Masz już dostęp?

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu

   PayU »
   9.00 zł netto
   SMS »
   10.00 zł netto
Grzegorz Magdziarz

Autor: Grzegorz Magdziarz

Ekspert ds. rachunkowości i MSR/MSSF, biegły rewident, dyrektor finansowy w międzynarodowej firmie. Współpracuje z wydawnictwami: Wiedza i Praktyka, Nowe Standardy Sprawozdawczości, Infor.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Najnowsze porady

Przetestuj Portal FK przez 24 godziny za DARMO - otrzymasz dostęp do wszystkich treści Załóż konto testowe

x
wiper-pixel