Pytanie:
Jako księgowa, na pieczątce tzw. "dekretówce" podpisuję pod "sprawdził pod względem formalnym i rachunkowych". Poniżej jest formuła : "zatwierdzam w koszty działalności" (tutaj podaję konto Wn-Ma , rozdział i paragraf), po czym jest podpis dyrektora i głównego księgowego. Czy podpis księgowego jest tu właściwy, a jeśli tak, to czy powinien mieć dodatkowe upoważnienie od dyrektora?
Odpowiedzi udzieliła:
Anna Samelak
specjalista ds. rachunkowości budżetowej
pracownik organu kontroli
Pozostało jeszcze 82% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo