Podpis dyrektora jednostki budżetowej na dekrecie

Autor: Anna Samelak

Dodano: 5 lutego 2010
Pytanie:  Jako księgowa, na pieczątce tzw. "dekretówce" podpisuję pod "sprawdził pod względem formalnym i rachunkowych". Poniżej jest formuła : "zatwierdzam w koszty działalności" (tutaj podaję konto Wn-Ma , rozdział i paragraf), po czym jest podpis dyrektora i głównego księgowego. Czy podpis księgowego jest tu właściwy, a jeśli tak, to czy powinien mieć  dodatkowe upoważnienie od dyrektora?

Odpowiedzi udzieliła:
Anna Samelak
specjalista ds. rachunkowości budżetowej
pracownik organu kontroli

Pozostało jeszcze 82% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz