Pytanie:
Jako księgowa, na pieczątce tzw. "dekretówce" podpisuję pod "sprawdził pod względem formalnym i rachunkowych". Poniżej jest formuła : "zatwierdzam w koszty działalności" (tutaj podaję konto Wn-Ma , rozdział i paragraf), po czym jest podpis dyrektora i głównego księgowego. Czy podpis księgowego jest tu właściwy, a jeśli tak, to czy powinien mieć dodatkowe upoważnienie od dyrektora?
Odpowiedzi udzieliła:
Anna Samelak
specjalista ds. rachunkowości budżetowej
pracownik organu kontroli
Pozostało jeszcze 82% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)