Co zrobić, jeśli profil zaufany wygasł 31 października

Dodano: 6 listopada 2023
Profil zaufany

Mogło się zdarzyć, że Twój profil był ważny do 31 października i nie udało Ci się przedłużyć jego ważności na czas. Oznacza to, że Twój profil wygasł, ale nadal masz dostęp do swojego konta. W każdej chwili możesz zalogować się na nie i założyć nowy profil zaufany. Ministerstwo Cyfryzacji poinformowało, jak to zrobić przez Internet bez wychodzenia z domu.

Profil zaufany jest ważny przez 3 lata. W czasie pandemii jego ważność była przedłużana automatycznie, ale od teraz trzeba to robić samodzielnie. Więcej dowiesz się w aktualnościach profilu zaufanego. Poniżej znajdziesz wskazówki Ministerstwa Cyfryzacji dotyczące postępowania w razie jego wygaśnięcia z końcem października br. 

Postępowanie w razie wygaśnięcia profilu

Zaloguj się na swoje konto i w zakładce Załóż nowy profil zaufany wybierz jedną z opcji:

  • Załóż profil zaufany przez bank lub innego dostawcę
  • Załóż profil zaufany e-dowodem

Dzięki profilowi zaufanemu możesz logować się do usług publicznych i składać podpis zaufany.

Gdy nie masz konta lub nie możesz się na nie zalogować

  • Wejdź na stronę pz.gov.pl.
  • Użyj przycisku Zarejestruj się.
  • Wybierz jedną z dostępnych opcji.
  • Po potwierdzeniu profilu możesz już z niego korzystać.

Dane kontaktowe do pomocy

W razie pytań lub problemów można skontaktować się z centrum pomocy, telefonicznie – dzwoniąc na numer + 48 (42) 253 54 50  od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 18:00 lub mailowo – pisząc na adres: [email protected] .

Źródło:

www.gov.pl

Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz