Dodatek mieszkaniowy za mieszkanie służbowe – faktura i księgowanie

Iwona Surowiec

Autor: Iwona Surowiec

Dodano: 12 września 2019
Pytanie:  W naszej jednostce opłata za mieszkanie służbowe jest dochodem, który odprowadzamy do JST. Otrzymaliśmy decyzje z MGOPS o przyznaniu dodatku mieszkaniowego pokrywającego część kosztów najmu. Dodatek mieszkaniowy będzie wpłacany na konto naszej jednostki. W jaki sposób powinniśmy wystawić teraz fakturę dla osoby zamieszkującej to mieszkanie? Na całość kosztów, czy już na różnicę wynikając z dopłaty? Czy powinniśmy wystawić jakiś dodatkowy dokument dla MGOPS?

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Iwona Surowiec

Autor: Iwona Surowiec

główna księgowa w samorządowej jednostce budżetowej
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz