Metodyka sporządzania biznesplanu

Dodano: 29 stycznia 2010
Metodyka sporządzania biznesplanu

Odpowiednie przygotowanie się Twojej firmy do działania na kon­kurencyjnym rynku to również umiejętność wykorzystywania szans rynkowych, w tym dobre planowanie inwestycji. Sukcesy na tym polu zależą od bezbłędnie sporządzonego planu działania, tzw. biznes­planu. W tym dokumencie cele i sposoby ich osiągnięcia oparte są na trafnie rozpoznanym układzie przyszłych warunków i możliwości roz­woju firmy. A zatem niezależnie od wielkości, charakteru czy etapu rozwoju firmy, każda działalność gospodarcza wymaga odpowiednie­go biznesplanu, który nie tylko będzie pokazywał, jakie są zamiary działania przedsiębiorstwa w przyszłości, ale także wskaże sposoby, środki i metody osiągnięcia zamierzonych celów.

  • W jakich sytuacjach powinieneś opracować biznesplan krótkoterminowy, a w jakich długoterminowy?
  • Na czym polega funkcja wewnętrzna i zewnętrzna biznesplanu?
  • jakich 7 zasadach tworzenia biznesplanu musisz pamiętać i jak je stosować w praktyce?
  • Jaką funkcję pełni streszczenie biznesplanu?
  • Co należy zawrzeć w 6 głównych częściach biznesplanu?

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz