Co się stanie, jeżeli firma nie zaliczy do kosztów - kosztów pracowniczych?

Pytanie:  Firma rozlicza się na zasadach ogólnych, VAT, PKPiR. Czy będą jakieś konsekwencje ze strony Urzędu Skarbowego, jeżeli do kosztów nie zostaną zaliczone koszty pracownicze (wypłata z tytułu umowy o pracę)? Czy wtedy książka może zostać uznana za nierzetelną?

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu FK!

Skorzystaj z ponad 40.500 na bieżąco aktualizowanych porad od 70 ekspertów

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • poradni portalu FK – 70 ekspertów czeka na Twoje pytania
  • narzędzi księgowych i kadrowych
  • na bieżąco aktualizowanych informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)

Zyskaj pełny dostęp

 

Masz już dostęp?

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Najnowsze porady

wiper-pixel