Co się stanie, jeżeli firma nie zaliczy do kosztów - kosztów pracowniczych?

Pytanie:  Firma rozlicza się na zasadach ogólnych, VAT, PKPiR. Czy będą jakieś konsekwencje ze strony Urzędu Skarbowego, jeżeli do kosztów nie zostaną zaliczone koszty pracownicze (wypłata z tytułu umowy o pracę)? Czy wtedy książka może zostać uznana za nierzetelną?

Uzyskaj pełen dostęp do Portalu FK!

Skorzystaj z ponad 40.500 na bieżąco aktualizowanych porad od 70 ekspertów

Ponadto zapewnisz sobie dostęp do:

  • poradni portalu FK – 70 ekspertów czeka na Twoje pytania
  • narzędzi księgowych i kadrowych
  • na bieżąco aktualizowanych informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)

Zyskaj pełny dostęp

Masz już dostęp?

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

       
           

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu

               PayU »
   9.00 zł netto
   SMS »
   10.00 zł netto
       
   
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Najnowsze porady

Przetestuj Portal FK przez 7 dni za DARMO - otrzymasz dostęp do wszystkich treści Załóż konto testowe

x
wiper-pixel