Analiza kosztów - jak kalkulować koszty działań?

Autor: Magdalena Rudnik

Dodano: 25 lipca 2010

Załóżmy, że w Twojej spółce istnieje potrzeba bezpośredniego kontaktu z klientem, aby przedstawić ofertę firmy i ustalić warunki zamówienia. Przykładem działania w procesie obsługi klientów są zatem „wizyty handlowców”.

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Słowa kluczowe:
Kosztyspółka
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz