Pytanie:
Spółka z o.o. (podatnik czynny VAT) kupiła usługę transportu lotniczego do USA od polskiej spółki SA. Faktura za te usługę miała wartość powyżej 15 tys. Niestety przypadkowo dopiero po fakcie zapłaty okazało się, że rachunek, który był wskazany na fakturze i na który została przelana zapłata nie figuruje na białej liście. Co w tej sytuacji nabywca usługi transportowej powinien zrobić?
Pozostało jeszcze 88% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Tomasz Krywan
Tomasz Krywan - ekspert Portalu FK i doradca podatkowy, specjalista od podatku VAT. Stały współpracownik największych redakcji podatkowych w Polsce - w ciągu ostatnich lat na łamach publikacji podatkowych opracował kilkanaście tysięcy odpowiedzi na pytania podatników oraz kilkaset artykułów i komentarzy. Autor komentarza do ustawy o VAT.