Pytanie:
Nasza spółka prowadzi 10 punktów handlowych w różnych centrach handlowych na terenie Polski. Branża odzieżowa, raczej wyższe marki. Co pewien czas, jak wszędzie, zdarzają się reklamacje od klientów. Zależy mi na jak najlepszym wizerunku sieci, ale jednocześnie nie chcę ponosić nieuzasadnionych kosztów. Widzę, że personel różnie sobie radzi w sytuacjach reklamacyjnych, a zależy mi na zbudowaniu jednolitego standardu obsługi w takich sytuacjach. Czy są jakieś kanony w tym zakresie, które mogłyby mi w tym pomóc?
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo