Reklamacje w spółce - jak budować jednolity standard obsługi?

Autor: Mirosław Smoczyński

Dodano: 25 lipca 2010
Pytanie: Nasza spółka prowadzi 10 punktów handlowych w różnych centrach handlowych na terenie Polski. Branża odzieżowa, raczej wyższe marki. Co pewien czas, jak wszędzie, zdarzają się reklamacje od klientów. Zależy mi na jak najlepszym wizerunku sieci, ale jednocześnie nie chcę ponosić nieuzasadnionych kosztów. Widzę, że personel różnie sobie radzi w sytuacjach reklamacyjnych, a zależy mi na zbudowaniu jednolitego standardu obsługi w takich sytuacjach. Czy są jakieś kanony w tym zakresie, które mogłyby mi w tym pomóc?

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Słowa kluczowe:
reklamacjaspółka
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz