Czy składki z umów ubezpieczenia na życie pracowników, przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? W tej sprawie wypowiedział się organ podatkowy, sprawdź jego stanowisko i komentarz eksperta.
Uprawnienia pracownika wykonującego obowiązki służbowe poza siedzibą pracodawcy i sposób jego rozliczania zależą od właściwej kwalifikacji mającej na celu rozstrzygnięcie, czy będzie on odbywał podróż służbową, czy zostanie oddelegowany. Wprawdzie różnica wydaje się oczywista, jednak pracodawcy miewają w wątpliwości, zwłaszcza w odniesieniu do długotrwałych delegacji trwających kilka tygodni lub miesięcy. Jak jest różnica pomiędzy oddelegowaniem a podróżą służbową. Przepisom jakiego państwa podlega oddelegowany pracownik? Jakie wymogi musi spełnić firma wobec oddelegowanego pracownika?
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip