Czy podczas ostatniego roku zastanawiałeś się może, jak bardzo wartościowe są produkty czy usługi oferowane klientom Twojej firmy? Jeśli skorzystasz z internetowych narzędzi porównujących oferty dla klientów, zauważysz, że za ten sam produkt zapłacisz różną cenę. A czy spostrzegłeś, że wielkie sieci sklepów mają własne marki, które cenowo znacząco odbiegają od tradycyjnych produktów, chociaż często są produkowane przez jednego producenta? Jeśli te pytania skłoniły Cię do zastanowienia, to znaczy, że musisz poznać inżynierię swoich cen. To pierwszy krok w kierunku lepszego dopasowania oferty dla klienta i poprawy wyniku finansowego Twojej firmy. Z artykułu na ten temat dowiesz się m.in.:
Nieraz z pewnością słyszałeś powiedzenie, że dobra marka to dla danej firmy wielki skarb. A czy wiesz, jak właściwie należy szacować wartość marki danego przedsiębiorstwa? Jeśli chciałbyś sprawdzić, jakie w praktyce metody wyceny marki możesz z powodzeniem wykorzystać, zapraszamy Cię serdecznie do lektury tego artykułu. Poznaj także odpowiedź na następujące pytania:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip