Strategie pricing - case study

Dodano: 12 maja 2010
Strategie pricing - case study

Czy podczas ostatniego roku zastanawiałeś się może, jak bardzo wartościowe są produkty czy usługi oferowane klientom Twojej firmy? Jeśli skorzystasz z internetowych narzędzi porównujących ofer­ty dla klientów, zauważysz, że za ten sam produkt zapłacisz różną cenę. A czy spostrzegłeś, że wielkie sieci sklepów mają własne marki, które cenowo znacząco odbiegają od tradycyjnych produktów, chociaż czę­sto są produkowane przez jednego producenta? Jeśli te pytania skłoni­ły Cię do zastanowienia, to znaczy, że musisz poznać inżynierię swo­ich cen. To pierwszy krok w kierunku lepszego dopasowania oferty dla klienta i poprawy wyniku finansowego Twojej firmy. Z artykułu na ten temat dowiesz się m.in.:

  • Jakie 3 zmienne mogą istotnie wpływać na cenę produktu?
  • Jakie istotne informacje może Ci przynieść wyliczony jednostkowy TKW?
  • Jak w praktyce zastosować metodę „koszt plus"?
  • Na czym polega metoda „kosztu plus zysk od kapitału"?
  • Jakie wymierne korzyści może przynieść strategia przenikania?
  • Jak skutecznie kontrolować ceny produktów?

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz