Działalność firm produkcyjnych jest niezwykle złożonym procesem. Podstawą do zrozumienia jej istoty jest ogólna przynajmniej znajomość zagadnień technicznych wytwarzania takich czy innych wyrobów. Na to nakłada się konieczność racjonalnego wykorzystania i kierowania możliwościami stwarzanymi przez zdobycze techniki. Nad tym wszystkim znajdują się zagadnienia rachunkowe, których celem jest liczbowe przedstawienie działalności wytwórczej i jej efektów – także – a może przede wszystkim – od strony kosztowej.
Czy podczas ostatniego roku zastanawiałeś się może, jak bardzo wartościowe są produkty czy usługi oferowane klientom Twojej firmy? Jeśli skorzystasz z internetowych narzędzi porównujących oferty dla klientów, zauważysz, że za ten sam produkt zapłacisz różną cenę. A czy spostrzegłeś, że wielkie sieci sklepów mają własne marki, które cenowo znacząco odbiegają od tradycyjnych produktów, chociaż często są produkowane przez jednego producenta? Jeśli te pytania skłoniły Cię do zastanowienia, to znaczy, że musisz poznać inżynierię swoich cen. To pierwszy krok w kierunku lepszego dopasowania oferty dla klienta i poprawy wyniku finansowego Twojej firmy. Z artykułu na ten temat dowiesz się m.in.:
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip