Metody wyceny marki

Dodano: 22 stycznia 2010
Metody wyceny marki

Nieraz z pewnością słyszałeś powiedzenie, że dobra marka to dla danej firmy wielki skarb. A czy wiesz, jak właściwie należy szacować wartość marki danego przedsiębiorstwa? Jeśli chciałbyś sprawdzić, jakie w praktyce metody wyceny marki możesz z powodzeniem wykorzy­stać, zapraszamy Cię serdecznie do lektury tego artykułu. Poznaj także odpowiedź na następujące pytania:

  • Do czego może prowadzić odpowiednie kierowanie marką przedsiębiorstwa?
  • Jaka jest podstawowa różnica między wyceną marki metodą zysków ekonomicznych a metodą premii cenowej?
  • Jakie kroki musisz podjąć, aby wycenić markę metodą zysku ekonomicznego?
  • Jakie jest 5 etapów wyceny metodą premii cenowej, które umożliwiają poznanie wartości danej marki?
  • Jakie są główne wady wyceny marki metodą kosztową?

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.