Nagroda jubileuszowa dla pracownika samorządowego

Monika Frączek

Autor: Monika Frączek

Dodano: 25 maja 2011
Pytanie:  Jesteśmy zakładem budżetowym i w dniu 30 marca 2011 r. otrzymaliśmy informację o przyznaniu naszemu pracownikowi nagrody jubileuszowej. Wcześniej ten pracownik był pracownikiem urzędu miasta i gminy (burmistrz), a na czas pełnienia tej funkcji był urlopowany z naszego zakładu. Od 15 grudnia 2010 r. został przywrócony do naszego zakładu na stanowisko zajmowane przed urlopem bezpłatnym. tj. na stanowisko dyrektora. Dokumenty dotyczące dyrektorów są w urzędzie miasta i wszelkie informacje o przyznanych świadczeniach otrzymujemy stamtąd. Obecnie pracownik ten miał podpisane porozumienie, w którym określono, że z dniem 31 marca 2011 r. stosunek pracy zostanie rozwiązany na mocy porozumienia stron. Z naszych informacji wynika, że 19 listopada 2007 r. pracownik otrzymał nagrodę jubileuszową za 30 lat pracy. Do nas trafił teraz wniosek o wypłacenie nagrody za 35 lat pracy, ponieważ pracownik w dniu 25 marca 2011 r. złożył w urzędzie miasta i gminy dodatkowe dokumenty potwierdzające 2 lata i 10 miesięcy okres prowadzenia gospodarstwa rolnego. W związku z tym okres przyznania kolejnej nagrody jubileuszowej (tj. za 35 lat pracy) zamiast w 2012 r. został przyspieszony na styczeń 2010 r. Kto ma obowiązek wypłacenia nagrody jubileuszowej? Czy my, jako zakład w którym pracownik był zatrudniony w dniu złożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających okres pracy w gospodarstwie (25 marca 2011 r.) czy urząd miasta, jako pracodawca, do którego pracownik złożył dodatkowy dokument i nabył uprawnienia do nagrody jubileuszowej za 35 lat pracy będąc zatrudniony na stanowisku burmistrza (styczeń 2010 r.).

Pozostało jeszcze 47% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Monika Frączek

Autor: Monika Frączek

Prawnik, autorka opracowań z zakresu prawa pracy. Od 1998 r. była głównym specjalistą w Departamencie Prawa Pracy, w Ministerstwie Pracy i Polityki Od 2003 r. pracowała w Wydziale Legislacji Departamentu Prawa Pracy. Uczestniczyła w pracach legislacyjnych w MPiPS i Parlamencie. Absolwentka Podyplomowego Studium Zbiorowych Stosunków Pracy i Zasobów Ludzkich, w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Uczestnik Podyplomowego Studium Zagadnień Legislacyjnych prowadzonego na Uniwersytecie Warszawskim. Od wielu lat specjalizuje się w praktycznych zagadnieniach prawa pracy. Autorka opracowań z zakresu prawa pracy kierowanych do pracowników kadr i działów personalnych, a także osób zarządzających. Obecnie prowadzi swoją firmę doradczą oraz prowadzi szkolenia z tematyki prawa pracy dla działów kadr, osób zarządzających oraz związków zawodowych, w szczególności z czasu pracy, dokumentacji pracowniczej, zgodnego z prawem zatrudniania i zwalniania pracowników, podnoszenia kwalifikacji zawodowych uprawnień rodzicielskich, problematyki pracy tymczasowej.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz