Pytanie:
Stowarzyszenie wysyła pracownika w podróż służbową. Po zakończonej podróży pracownik rozliczył się na druku „Polecenie wyjazdu służbowego”, zapomniał jednak złożyć podpisu na tym druku. Mimo to pracodawca zaakceptował rozliczenie tej delegacji i wypłacił pracownikowi kwotę wynikającą z tego rozliczenia. Proszę o informację, czy stowarzyszenie może ująć w swoich księgach rachunkowych koszt takiej delegacji, mimo braku podpisu pracownika? Czy kwota wypłacona pracownikowi będzie kosztem uzyskania przychodów? Pracodawca nie ma już możliwości uzyskania podpisu od pracownika, gdyż aktualnie nie jest on już zatrudniony w stowarzyszeniu.
Pozostało jeszcze 54 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Zobacz, jak PortalFK.pl pomoże Ci wykonywać swoją pracę bezbłędnie i zawsze na czas:
- Znajdziesz rozwiązania przeszukując nasze 40 000 artykułów na temat problemów zgłaszanych przez innych księgowych.
- Będziesz w stanie szkolić siebie i innych księgowych za pomocą ponad 60 Szkoleń Video oraz Warsztatów na żywo.
- Oszczędzisz swój czas poświęcany na księgowanie dzięki narzędziom: ponad 600 wzorów dokumentów, deklaracji
i formularzy, 350 aktów prawnych, 1300 interpretacji i 50 kalkulatorów i oczywiście aktualne wskaźniki i stawki.
Przetestuj Portal FK przez 24 godziny »
Jeśli masz już dostęp do Portalu FK, zaloguj się »
Autor: Maciej Soprych
Członek ACCA, dyrektor finansowy i członek zarządu w spółkach kapitałowych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej.