Autor: Jerzy Bagiński
Dodano: 15 listopada 2011
Pytanie:
Sp. z o.o. chce dokonać zakupu mieszkania w Warszawie (używane), to mieszkanie chce przeznaczyć na otwarcie biura handlowego. Firma znajduje się 300 km od Warszawy. Jakie dokumenty powinny być sporządzone ze strony sp. z o.o., chcąc kupić to mieszkanie. Mieszkanie będzie zakupione za gotówkę ze środków obrotowych. Czy to mieszkanie będzie środkiem trwałym, jak liczyć amortyzację? Czy będzie można odliczyć VAT od zakupu? Czy mieszkanie zakupione na cele prowadzenia działalności będzie ze stawką VAT 23%, czy 7 %? Czy koszty remontu tego mieszkania będą kosztem, czy jako zwiększenie inwestycji?
Pozostało jeszcze 78% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)