Pytanie:
Proszę o odpowiedz jak mam prawidłowo sporządzić listę płac za dany miesiąc w 2017 roku w związku z nową kwotą wolną od podatku. Jeden z pracowników ma wynagrodzenie brutto 2.600 zł, a drugi 2.000 zł. Nadmieniam, że nie mają premii ani żadnych dodatków, wynagrodzenia są wypłacane zawsze ostatniego dnia miesiąca. Czy pracownicy muszą złożyć nowe oświadczenie – PIT-2.
Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Izabela Nowacka
Ekonomista, specjalizuje się w prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i prawie podatkowym. Autorka licznych publikacji z zakresu rozliczania wynagrodzeń, współpracuje z wieloma wydawnictwami, jest autorką publikacji m.in. w Rzeczpospolitej, Monitorze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitorze rachunkowości budżetowej