Jak liczyć miesięczne koszty przy dwóch umowach o pracę

Dodano: 16 lutego 2015
Pytanie:  Posiadam dwie umowy o pracę w dwóch spółkach na 1/2 etatu. Przychody uzyskuję równocześnie z tytułu więcej niż jednego stosunku pracy, Zakład pracy położony jest w moim miejscu zamieszkania. Jak powinnam mieć prawidłowo liczone miesięczne koszty? Na dzień dzisiejszy osoba odpowiadająca za naliczanie wynagrodzeń w spółkach potrąca mi miesięczne koszty w następujący sposób:
  1. Spółka A Przychody z jednego stosunku pracy:
    - potrącone koszty podstawowe - 111,25, ulga 46,33;
  2. Spółka B Przychody z drugiego stosunku pracy:
    - nie potrącane koszty, bez ulgi.
Dodam, że jednocześnie prowadzę działalność gospodarczą. W związku z powyższym czy sposób naliczania kosztów jest prawidłowy? Jeżeli nie, to czy osoba odpowiedzialna za błędne odliczanie kosztów może ponieść konsekwencje. Jak należy w takim wypadku postąpić?

Pozostało jeszcze 82% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz