Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Przedsiębiorcy/podatnicy mogą korespondować z urzędem skarbowym w formie elektronicznej. Warunkiem otrzymywania pism w tej formie jest złożenie wniosku o taki sposób komunikacji lub wyrażenie na nią przez podatnika zgody.
Zmiana ta jest wynikiem nowelizacji Ordynacji podatkowej (dalej: op) w zakresie wykonywania obowiązków oraz korzystania z uprawnień w kontaktach z urzędami skarbowymi. Możliwości internetowego przesyłania podatnikom przez pracowników skarbówki decyzji, postanowień, interpretacji oraz wzywania do złożenia wyjaśnień lub zeznań, przyczynia się do oszczędności czasu oraz upraszcza kontakt z fiskusem. Jeśli podatnik zgadza się na komunikację elektroniczną, to sam również może już w ten sam sposób składać wyjaśnienia, przesyłać żądania, odwołania, zażalenia, ponaglenia i wnioski.
Zaloguj się:
Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.