E-doręczenie umożliwią wygodny kontakt z urzędem. Ustawa już uchwalona przez Sejm

Jakub Rychlik

Autor: Jakub Rychlik

Dodano: 19 października 2020
E-doręczenia. Teraz szybciej załatwisz sprawę w urzędzie.

Szybki i wygodny sposób komunikowania się obywateli z urzędami to główny cel ustawy o e-doręczeniach. List polecony z urzędu będzie można odebrać elektronicznie. E-doręczenia będą miały takie sam skutek prawny, jak wysłanie listu poleconego za potwierdzeniem odbioru czy doręczeniem osobistym. Poznaj szczegóły.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad z zakresu podatków dochodowych, VAT, rachunkowości, ZUS oraz prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatorów, wzorów dokumentów, formularzy, szkoleń i porad wideo

Jeśli posiadasz konto - zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »
Jeśli nie posiadasz pełnego dostępu do portalu, możesz wykupić dostęp jednorazowy do wybranego dokumentu.
PayU » 49.90 zł netto (61.38 zł brutto)
Jakub Rychlik

Autor: Jakub Rychlik

Doradca podatkowy (nr wpisu 11549), prawnik (absolwent Wydziału Prawa i Administracji UW).
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz